ترفند تبدیل گروههای تلگرامی کوچک به سوپر گروه

ضعیفمتوسطخوبعالیمحشر

Telegram__www.pakbaz.irگروه های تلگرامی چند نقطه ضعف داشتند که تلگرام با معرفی SuperGroup سعی کرد تا محدودیت های گروه های معمولی را در سوپر گروه ها از بین ببرد.

همانطور که اطلاع دارید در سوپرگروه ها امکان عضویت افراد تا سقف ۱۰۰۰ نفر میسر است در حالی که در گروه های معمول تلگرامی تنها تا ۲۰۰ نفر عضو امکان تبادل نظر و ارتباط با یکدیگر را داشتند .

همچنین در سوپرگروه ها ، اعضا و مدیر گروه می توانند مدیریت بسیار بهتری را بر روی مطالب منتشر شده داشته باشند . به طور مثال اعضا میتوانند مطالبی را که خود ارسال کرده اند را حذف کنند و البته مدیر میتواند تمامی پیام های اضافی را حذف کند .

این موضوع خصوصا در گروه های خانوادگی و دوستانه می تواند بسیار مفید واقع شود.
تقریبا برای اکثر افرادی که از تلگرام و گروه های آن استفاده می کنند پیش آمده است که به اشتباه مطلبی را در یک گروه منتشر کرده اند و یا به اشتباه استیکر اشتباهی و گاها نامتعارف را در گروهی خاص منتشر کرده اند که بلافاصله متوجه اشتباه خود شده اند اما دیگر کاری از دست او و سایرین بر نمی آید . در حالی که در سوپر گروه ، فرد می تواند نسبت به حذف پیام خود اقدام کند تا مطلب و یا استیکری که به اشتباه در گروه منتشر کرده است ، برای همگان حذف شود. همچنین مدیر می تواند پیام های اضافی و اشتباهی سایرین را به راحتی برای همگان حذف کند.

محصولات بخش فروشگاه
بیشتر بخوانید
برگرداندن جستجوی تصویری گوگل به حالت قبل!

اما در کنار همه مزایایی که سوپرگروه ها در تلگرام دارند ، برای تبدیل شدن یک گروه معمول تلگرامی ، می بایست تعداد افراد آن گروه به ۲۰۰ نفر برسد . سپس پیامی برای مدیر گروه نمایش داده می شود که می تواند با کلیک بر روی دکمه مربوطه گروه را به سوپرگروه تبدیل کند.

طبق توضیحات وب سایت تلگرام ، این قابلیت فقط برای گروه هایی فعال خواهد شد که اعضای آن به حد نصاب ۲۰۰ عضو رسیده باشد .هنگامی که تعداد افراد گروه شما به ۲۰۰ نفر برسد، می‌توانید آن را به سوپر گروه ، ارتقا دهید. با این کار گروه شما قابلیت پشتیبانی ۱۰۰۰ نفر را خواهد داشت و امکانات دیگری نیز در اختیار مدیر و کاربران قرار خواهد گرفت.

telegram-supergroup__www.pakbaz.ir

با تبدیل گروه به سوپرگروه قابلیت های زیر نیز برای شما فعال می شود :

  •     افرادی که عضو گروه می‌شوند می‌توانند تمام پیام‌های قبلی گروه را ببینند.
  •     پیام‌های حذف شده از تاریخچه‌ی پیام‌ها، از تاریخچه‌ی پیام‌های تمام افراد گروه حذف خواهد شد.
  •     اعضای عادی گروه فقط می‌توانند پیام‌های خودشان را حذف کنند.
  •     گروه‌های عظیم به صورت پیش‌فرض در حالت بی‌صدا (Mute) قرار دارند.
  •     با فعال شدن Supergroup می توانید تعداد مدیران گروه را نیز افزایش دهید.
بیشتر بخوانید
ترفند: مخفي كردن داده‌ها در فايل متني ساده

برای استفاده از این ترفند مخفی ، تنها لازم است گروه شما حداقل ۴ عضو داشته باشد. و فردی که گروه را ابتدا ایجاد کرده است مراحل ساده زیر را انجام دهد.

اما آیا راهی وجود دارد که بتوان گروه های معمول و کوچک تلگرامی را بدون آنکه نیاز باشد تعداد افراد داخل آن به ۲۰۰ نفر برسد را به سوپرگروه تبدیل کرد ؟ پاسخ مثبت است !

  1. ابتدا می بایست همانطور که اشاره شد فردی که گروه را ایجاد کرده است مراحل زیر را انجام دهد.
  2. برای تبدیل گروه به سوپر گروه، الزاما می بایست از نسخه تحت ویندوز برنامه تلگرام استفاده کنید.
  3. پس از ورود به نسخه ویندوزی، وارد گروه مورد نظر خود شده و در پنجره موجود بر روی نام گروه ، کلیک کنید.
  4. حالا فقط می بایست از کیبورد کامپیوتر استفاده کنید و کلمه tosupergroup را تایپ کنید . لازم نیست تایپ شما در مکان خاصی باشد ، مثل وارد کردن رمز در برخی از بازیهای کامپیوتری!
    پس از تایپ این عبارت مشاهده خواهید کرد که دکمه Upgrade to supergroup به شما نمایان می شود. فقط کافی است بر روی این دکمه کلیک کنید …. تمام شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *